Jump to content

Dej.Game-CS.Ro

Counter Strike 1.6 Classic Mode Game-CS Official Server
Open the Server Forum

MIX.Game-CS.Ro

Counter Strike 1.6 Mix Game-CS Official Server
Open the Server Forum
Community
  • Game-CS.Ro
  • Game Controls Servers Romania board start date: 15.05.2018
Dr Snake

[Dej] Tutorial folosirea comenzilor/cum se face demo corect

Recommended Posts

 

1. Comenzile de ban :

Aceste comenzi le putem grupa in doua categorii si anume:

I. Comenzi pe care le aplicam atunci cand jucatorul E PE SERVER:

1.a - amx_ban "STEAM:ID" time "reason"
1.b - amx_banip nick time "reason"
1.c - amx_banip "nick din 2 cuvinte" time "reason"
1.d - amx_banip #nr.ID time "reason"

II. Comenzi pe care le aplicam atunci cand jucatorul A IESIT DE PE SERVER:

1.e - amx_addban Nick "STEAM:ID" time "reason"
1.f - amx_addban nick IP time "reason" / amx_addban nick time "reason"
1.g - amx_addban "nick din 2 cuvinte" IP time "reason"

La comenzile 1.a/c/e/g intotdeauna sa se foloseasca OBLIGATORIU [ "" ] !

In cazul playerilor cu numele gen : A , * , ç , § , sau atunci cand doi jucatori de pe server au nume asemenatoare (de ex. Player, respectiv (1)Player) - se folosesc comenzile vote / status se ia nr.ID si se aplica comanda 1.d .


2. Comenzi referitoare la vizualizarea / recupererarea IP-urilor !

2.a - amx_showip / amx_ip nick - afiseaza IP-urile celor conectati pe server
2.b - amx_last - afiseaza IP-urile celor care au iesit de pe server

3. Folosirea ESP-ului la cote maxime [ Accesul in meniul ESP se face pe tasta R , numai cand esti dead ( mort ) ] :

3.a - Folosirea ESP-ului in cazul in care facem un demo unui suspect de Wall :

- In acest caz avem nevoie decat de nr.2 - ON , restu OFF ! Practic ne intereseaza decat adversarii si nimic mai mult ! Cu nr 2 ON putem vedea casutele verzi de la adversari prin pereti , cutii etc . In acest fel obtinem un demo cat mai clar , cat mai concludent incat claritatea e maxima si ne folosim de ESP atat cat avem nevoie !

3.b - Folosirea ESP-ului atunci cand facem un demo unui suspect de Aim :

- In aceasta situatie practic nu avem nevoie de ESP , el trebuie trecut pe OFF ( din sagetile UP / DOWN ; ON / OFF ) deoarece tinta / reculul trebuie sa ramana cat mai clare pentru a judeca fazele cat mai corect !


4. Cum se realizeaza ss-urile cat mai concludente !

4.a - Intotdeauna SS-urile se realizeaza fiind spectator ! Inainte de a face SS recomand in a urmari 2...3 runde stilul de joc si de a judeca daca e vorba de skill sau cod .

- Niciodata SS-urile nu se fac in timp ce jucati pentru ca nu stiti pozitia exacta a suspectului !
- Niciodata nu se fac SS-urile in baza ! Ele se fac numai atunci cand are in fata sa prin perete , cutie , poarta cel putin un adversar !


5. Explicatii si indicii la recunoasterea celor care folosesc coduri ( Wall , Aim , Norecoil , Silent - Aim , Anti-ss)

5.a - Cand vorbim de Wall , intotdeauna ESP ON ( doar nr 2 : ON ) . Wall-ul nu se rezuma doar la urmarirea adversarilor prin perete , indiferent ca le face sau nu damage ... De exemplu la jucatorii mai experimentati gasim wall ON / OFF unde e mult mai greu sa realizezi un demo cu faze concludente ! Wall-ul se poate deduce si din fazele unde el se retrage ( se fereste de multime " adversari " ) , umbla cu he-ul in mana toata mapa pana prinde in raza un adversar , nu pierde niciodata adversarii de pe monitor si astfel situatiile pot fi mult mai multe !

5.b - Cand vorbim de Aim , intotdeauna ESP OFF incat sa avem cat mai clara imaginea . Aim-ul intotdeauna e setat pe cap /piept se poate recunoaste foarte usor, deoarece miscarile tintei sunt bruste, sare de pe om pe om.

5.c - Norecoil - se poate observa la viteza normala sau in slowmotion ( viewdemo nick.dem ) atunci cand suspectul apasa ! Daca playerul suspect trage rafale de cate 3..4 gloante se vede foarte greu ! Gloantele se duc liniar iar fiecare glont urmareste tinta, recuul armei fiind absent . De asemenea experienta adminului isi spune cuvantul !

5.d - Silent-Aim - cum ii spune si numele are caracteristicile unui aim numai ca e mult mai " silentios " . Nu mai apar acele miscari bruste de pe un adversar pe altu ! Totusi, se observa cum tinta este fortata pe adversar, iar atunci cand are in fata 2 adversari si ii apasa , tinta incepe sa devina haotica miscandu-se in zig zag. De asemenea in acest caz nu mai exista recul la arma ... si aici depinde de experienta adminului !

5.e - Anti-ss - Aici este vorba despre un script care face in acelasi timp o copie a asa-ziselor SS-uri , insa fara cod ! Acest script se activeaza / dezactiveaza dupa fiecare ss in parte incat creeaza intre poze o mica eroare de timp !

 

6. - Tehnici care ajuta la creearea unui demo perfect cu faze concludente ! 

6.a - Aici ne punem in situatia cand nu putem sta spectator ( serverul nu o permite / adminii nu permit / admin suspect ) !

- De ex. vreau sa fac un demo unui alt admin si de frica sa nu treaca codurile pe OFF , fac un demo in timp ce ma joc ! Cand incepe runda , imi dau kill si cu demo on direct pe el ma pun sau faceti rush cu usp-ul / glock-ul incat sa mori primul dar sa ai timp sa prinzi si faze cat mai clare cu suspectul !

-Sau mai simplu setez menu de cumparare pe Old style menus | Options=Multiplayer=Advanced=Buy menu mod= selectam Old Style menus

6.b - Comenzile pentru a crea un demo :

- record nume ( incepe inregistrarea demo-ului )

- stop ( opreste inregistrarea demo-ului )

Demo-ul se salveaza sub denumirea de nume.dem si il gasiti :

- C - Program Files - CS 1.6 - strike [ VALVE ]
- C - Program Files - Steam - steammaps - common - Half-Life - cstrike [ STEAM ] 
** Depinde in ce partitie ati instalat jocul 

7. - Cum facem sa vizualizam un demo in slow-motion !

7.a - Deschiderea demo-ului se face prin comanda viewdemo nick.dem !

- Dupa ce aplicam aceasta comanda , incepe de ruleze demo-ul dar avem si o bara de optiuni din care dirijam demo-ul prin :

* Pauza
* Play
* Viteza inainte : x2 ; x4
* Viteza inapoi : 1/2 ; 1/4 (slowmotion)

Vizualizarea demo-urilor in slowmotion ajuta la prinderea celor cu No-recoil si nu numai !

8. - Comenzile folosite pentru schimbarea hartii :

Lucruri esentiale pe care orice admin trebuie sa le cunoasca inainte de a derula un vot :


8.a - Votul se da in ultimele 5 minute ale hartii . Pentru a afla timpul ramas folosim comanda timeleft .
8.b - Inainte de a se vota se consulta si se tine cont de opiniile celorlati admini , dar si de cele ale jucatorilor .
8.c - In mod obligatoriu inaintea de consultare se verifica ultimele harti jucate prin comanda /harti . 

8.d - Comanda de vot:

- amx_voteamp <harta1> <harta2> Ex: amx_voteamp de_dust2 de_inferno 

* Se pot vota pana la 5 harti , dar nu este indicat pentru ca exista mari sanse ca votul sa esueze din cauza lipsei votului majoritar asupra uneia .

8.e - Comanda de schimbare a hartii:

- amx_map <harta> Ex: amx_map de_dust2

* In acest caz se pune harta care a fost aleasa in cadrul votului . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

About us

Game-CS , creat din extorsiunea produsa de transformarea unei anumite Coalitii , care s'a dus la impartirea fragmentata. Game-CS , taramul online de impuscat .
Adecvat spiritului de
gamer , in proportii scazute sau ridicate , depinde fiecare in felul sau cum osclizeaza , prezent intr'un cadru si o forma , unica , neplagiata , originala din fiecare punct de vedere,ruland sub o forma de prezentare [pH].
Luand aploare ca urmare
Game-CS .

Detalile de contact

SysOps.gifAdministrator.gifAnalizator.gifDezvoltator.giflEADER-gfx.gifDesigner.gif

Follow us