Jump to content

Dej.Game-CS.Ro

Counter Strike 1.6 Classic Mode Game-CS Official Server
Open the Server Forum

RPG.Game-CS.Ro

GTA San Andreas Multiplayer Game-CS Official Server
Open the Server Forum

MIX.Game-CS.Ro

Counter Strike 1.6 Mix Game-CS Official Server
Open the Server Forum
Community
  • Game-CS.Ro
  • Game Controls Servers Romania board start date: 15.05.2018
Sign in to follow this  
MoTaNeL

[Ghid] Ninja Arc

Recommended Posts

Ninja arcasii sunt rapizi dar si in acelasi timp rezistenti deoarece se pot strecura si fugi in mijlocul unei lupte (fie ca e vorba de monstrii sau PvP) . Cu echipament bun (iteme in general cu bonus PV peste 500) , un ninja arcas este un EXCELENT caracter cu care sa joci . Este foarte bun in PvP , singurul adversar poate destul de puternic sa il invinga fiind Sura Magie Neagra . La nivele mici va trebui sa ai rabdare , acest tip de caracter nu este conceput pentru PvM insa axeaza-te doar pe sabii (NICIODATA UN NINJA ARCAS NU FOLOSESTE PUMNALE , pumnalele sunt concepute pentru Ninja pe lama ) . Odata ce ai atins nivelul 35 , cu un cal armat si o sabie buna vei putea sa cresti mai bine (SFAT : Odata ce ai cal armat , gaseste party-uri unde poti aduna monstri cu arcul tau , Ninja Arcas este special conceput pentru LURE , cautati pentru viteza si dexteritatea lor . Ceilalti membrii te vor ajuta in a omori monstrii )

Competente 

In primul rand , Ninja Arcas are posibilitatea sa aleaga sa faca primul M dintre Sageata de Foc si Sageata Otravita .
Opinia mea , ca un fost Ninja Arcas , este ca ar trebui sa faca primul M la Sageata Otravita.


Sageata Otravita : Cel mai adecvat skill primar de facut M
-sansa la otravire creste odata cu perfectionarea competentei
-damage mare odata cu inaintarea in level si in master
-timpul de reincarcare este scurt deci avantaj mare in PvP
-damage mare la distanta mica de jucator
-atac in masa (afecteaza monstrii si jucatorii situati in apropiere unul de altul - Sansa de otravire in masa)


Sageata de Foc : Poate fi folosit si ca skill primar dar si ca secunda
-damage mare la distanta mica de jucator
-atac in masa (afecteaza monstrii si jucatorii situati in apropiere unul de altul)
-damage mare odata cu inaintarea in level si master


Foc Repetat : In general acest skill este al 3-lea in preferinta jucatorilor
-damage mare la distanta mica de jucator
-atac fixat pe tinta (nu afecteaza mai multi monstrii si jucatori situati in apropiere unul de altul)
-atac multiplu (numar mai mare de sageti lansate pe tinta)
-damage mare odata cu inaintarea in level si master + cresterea numarului de sageti lansate pe tinta


Ploaie de sageti : Folosit in general ca al 4-lea skill in preferinta jucatorilor
-atac in masa (afecteaza monstrii si jucatori situati in apropiere unul de altul)
-atac multiplu (numar mai mare de sageti lansate ce afecteaza nu doar tinta ci si ce e in jurul ei)
-damage mare odata cu inaintarea in level si master + cresterea numarului de sageti lansate ce afecteaza nu doar tinta ci si ce e in jurul ei 
-skill folosit pentru lure (adunarea monstrilor dintr-o zona)


Mers de Fulg : Marea majoritate a jucatorilor , inclusiv eu , considera acest skill al 5-lea si ultimul de perfectionat
-mareste viteza de miscare
-skill folosit pentru lure (adunarea monstrilor dintr-o zona)


Constructie :
In general , Ninja Arcas are nevoie de viata si dexteritate
Viata (VIT) ofera :

-40 PV pentru fiecare punct folosit
-1 la aparare pentru fiecare punct folosit

Dexteritatea (DEX) ofera :
-sansa de eschiva (pt fiecare 3 puncte rezulta 1% eschiva)
-cresterea pagubelor inferioare
-scade valoarea pagubelor primite cu un procent egal cu eschiva


Se face perfectionarea prima data la DEX apoi la VIT

Taria (STR) ofera :
-valoarea atacului mai mare cu 1-2 pt fiecare punct folosit
-valoarea atacului magiei mai mare

Inteligenta (INT) ofera :
-valoarea atacului magiei mai mare
-apararea magica mai mare
-20 PM pentru fiecare punct folosit
-are efect asupra competentelor


Aceste 2 statusuri sunt considerate secundare si se creste Taria (STR) mai intai apoi Inteligenta (INT)

Recomandare : Pentru statusurile primare (DEX si VIT) , mergeti cu cate 2 puncte pentru DEX si unul pentru VIT pe level pana le perfectionati . Apoi pentru statusurile secundare (STR si INT) , mergeti 2 pentru STR si 1 pentru INT pana la perfectionare.


Pentru competente asa cum am spus , puteti alege sa faceti primul M dintre Sageata de Foc si Sageata Otravita , ambele sunt competente foarte bune pentru PvP.
Ordinea pe care este indicat sa mergeti e :

1.Sageata Otravita
2.Sageata de Foc
3.Foc Repetat
4.Ploaie de Sageti
5.Mers de Fulg


Plasarea competentelor pentru a le folosi usor : Puneti "Mers de Fulg" pe tasta 4 iar celelalte competente in ordine pe tastele F1-F2-F3-F4 , veti constata ca e mai benefic , insa e doar o recomandare , asta nu conteaza prea mult .

Probabil ca vor aparea intrebari de genul "De ce Sageata Otravita si nu Sageata de Foc?" 
Raspuns : Otravita ajuta extrem de mult in luptele cu monstrii Sefi (Regina Paianjen , Tigrul Galben , Capitanul Bestie etc.) . Odata cu otravirea sefului , il vei ucide mai repede , si cu cat sansa de otravire mai mare , cu atat seful va fi otravit mai repede . Puteti mari sansa de otravire nu doar din competenta (Sageata Otravita) , ci si din iteme cu bonus (Sansa de Otravire 10% de exemplu).
Insa daca ai otravit monstrul nu inseamna ca nu poti muri , evita cat mai mult atacul dat de el . Arcasii sunt in general precauti si fug cand vine vorba de lupta . "Uneori fuga e rusinoasa insa sanatoasa" . Acest lucru ajuta mult si in lupta PvP . Esti arcas , fugi cat mai mult pentru a nu fi afectat de atacurile oponentului (in special Razboinic pe Corp)


Armele folosite :
Pentru a lupta singur impotriva monstrilor este recomandata sabia (Sabie luna plina cu + cat mai mare , poate fi folosita de la nivelul 30) . Cu cat sabia are damage mare cu atat vei putea lupta mai bine .

-Sabie luna plina (level 30) cu paguba medie mare este perfecta pentru levelul respectiv (de preferat sa fie +9)
-Sabie Nimfa/Batalie (level 65) , perfecta pentru level respectiv pentru lupta PvM (daca e +9 , o poti folosi chiar si pana la level 80)


Pentru PvP , desigur folositi arcul (pentru folosirea arcului este nevoie evident de sageti)
-Arc Corn (level 30) . Ninja se bazeaza enom pe damage-ul inflictat de competenta deci va trebui sa aiba pag. competenta mare (peste 5%) iar pag.medie cat mai apropiata de 0 , de preferat chiar pozitiva.
-Arc Dragon Galben (level 65) . Perfecta pentru PvP , insa de asemenea buna si impotriva Sefilor .
-Arcul otelit al ciorii (level 75) . Perfecta datorita pagubelor , se aplica aceeasi regula ca la arcul de level 30.


Bonusuri pentru Sabie (arma PvM) :
-Tare impotriva monstrilor (dat de catre Piatra monstrilor si de catre bonusuri gen "Tare impotriva Orcilor" sau "Tare impotriva esotericilor")
-Bonusuri cu privire la statusuri (ex: Tarie +8 , Inteligenta +8)
-Sansa de atac patrunzator
-Sansa de atac critic
-Sansa de otravire
-Sansa de incetinire (nu e nevoie neaparat dar e adecvat)


Bonusuri pentru Arc (arma PvP) :
-Tare impotriva semi-oamenilor 
-Viteza de farmec ridicata
-Bonusuri cu privire la statusuri
-Sansa de otravire , de atac critic ,de atac patrunzator , de incetinire
-Imunitati (imun la necunostinta , recomandat pentru lupta cu razboinicii si ninja arcasi , imun la otravire , imun la incetinire)
-Bonusuri oferite de pietre pentru arme


Pietre pentru Ninja Arcas 
Pietre pentru armura:
-Piatra Grabei (recomandat +4) - ofera viteza de miscare ceea ce este esential pentru a fugi in timp de lupta
-Piatra Protectiei (+4) - ofera aparare , deci rezistenta ridicata in damage-ul dat de monstru sau jucator in PvP
-Pitularii (+4) - Sansa de a evita atacul cu sageti (dat de serpii si scorpionii arcasi din desert si V2 , arcasii din DT, ninja arcasi in PvP)
-Vitalitatii (+4) - mareste PV , cu cat mai mare cu atat mai bine
-Eschivei (+4) - Sansa de a reflecta atacul corporal direct 


Pietre pentru arme :
-lovitura fatala (+4) - ofera sansa de atac critic (atac dublu dat de magie sau de atac normal)
-patrunzatoare (+4) - sansa de atac patrunzator (mareste atacul cu magia si atacul normal)
-Anti-caractere (+4) - creste damage-ul dat de competente si atac normal asupra celorlalti jucatori (anti-saman asupra samanilor , anti razboinici asupra razboinicilor , anti sura asupra sura si anti ninja asupra ninja)
-monstrilor (+4) - mareste damage-ul dat de competente si atac normal asupra monstrilor si sefilor


Accesoriile (cerceii , bratarile , colierele de preferat nivel mai ridicat) trebuie sa aiba urm bonusuri :
-Rezistenta la magie 
-Tare impotriva monstrilor (orci , esoterici , semi-oameni)
-Bonus PV (cat mai ridicat)
-Bonus PM (neindicat)
-Sanse de critic , patrunzatoare , incetinire 
-Regenerarea PV cat mai mare .
-sansa de a absorbi PV si PM


Scuturile in general trebuie sa aiba ca bonus cel putin o imunitate (Imun la necunostinta , otravire , incetinire) .De preferat imunitatea la necunostinta (bun impotriva orcilor negrii si bun in fata razboinicilor in PvP) . In rest toate bonusurile sunt binevenite

Coifurile pentru PvP 
-Regenarea PV cat mai mare

Pentru coifurile PvM toate bonusurile sunt acceptabile .

Papuci :
-Cizmele de piele (level 29) ajuta in DT deoarece au sansa de a evita atacul cu sageti
-Papucii Phoenix (level 55) cu bonusul de a evita atacul corporal


Aceste 2 tipuri de papuci sunt cele mai apreciate . Celelalte tipuri sunt bune doar cu bonusuri (Bonus PV , Sanse etc.)

Sper ca v-a ajutat ghidul pentru construirea unui Ninja Arcas. Va astept sa imi spuneti cat de placut e sa fii Ninja Arcas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

About us

Game-CS , creat din extorsiunea produsa de transformarea unei anumite Coalitii , care s'a dus la impartirea fragmentata. Game-CS , taramul online de impuscat .
Adecvat spiritului de
gamer , in proportii scazute sau ridicate , depinde fiecare in felul sau cum osclizeaza , prezent intr'un cadru si o forma , unica , neplagiata , originala din fiecare punct de vedere,ruland sub o forma de prezentare [pH].
Luand aploare ca urmare
Game-CS .

Detalile de contact

SysOps.gifAdministrator.gifAnalizator.gifDezvoltator.giflEADER-gfx.gifDesigner.gif

Follow us